Vad har hänt sen sist…?

Ja, det kan man fråga sig..

Kan ju erkänna att bloggen har verkligen inte varit en prioritet för mig.. Nästan så den hamnat lite i glömska faktiskt.

Såg att sista inlägget va den 10 oktober 2010, ja, det är ett tag sedan..

Livet har helt enkelt kommit emellan.
Mitt arbetet har blivit uppköpt av en större koncern och jag har varit väldigt involverad i flytten av vårt kontor och vårt stora lager av material. Kontoret till City (från att vi suttit i ett industriområde) och lagret till Helsingborg.

Nu har det börjat komma på plats efter några månaders kaos.. Då är det dags att byta affärssystem och det kommer oxå bli en stor del av att min stressgen jobbar för högtryck.

Mitt i detta bestämde Mannen och jag att vi ska renovera lite hemma. Det har vi funderat på ett tag men nu blev det av.. Nya fina färger i vardagsrummet och en större rockad av möblerna. en del flyttades ut annat in och en del slängdes och en del blev nytt.

I samband med renoveringen så hyrde vi en skåpbil för att åka till tippen med massor som bara stått och samlat dam så nu är det lite mer ordning hemma.

Ja, det har varit en del av vad som hänt sen sist..

Sen har det vanliga livet med allt va det innebär snurrat på… Fester, kalas, umgänge och en massa annat skoj…

//Sally

Detta inlägg publicerades i Blandat.

Lämna en kommentar